هفت روش برای داشتن هفته ای فوق العاده

Someone notes something.پس از تعطیلات آخر هفته، صبح شنبه در حال آمدن است و از همین الان ترس از تمام کارهایی که باید انجام شوند، شما را فرا گرفته است؟ به جای ترسیدن، بهتر است که آماده شوید، در این مقاله، برای اینکه صبح شنبه سرحال و پر انرژی از خواب بیدار شده و این حس و حال خوب و مثبت را برای تمام هفته حفظ کنید، چند راهنمایی کوچک برای شما خواهیم داشت.

تمرین قدرتی پا برای خانم ها

تمرین قدرتی پا برای خانم هابلند کردن یک پا با نیمکت (Single-leg bench getup): با کمک یک نیمکت، عضلات لگن، ران و همسترینگ هایتان قویتر و زیباتر از همیشه خواهند شد. درست است؛ این حرکت تمام نواحی بالا را درگیر خواهد کرد. خودتان را برای قویتر کردن پایین تنه تان مانند یک رئیس آماده کنید. 

تعداد جلسات تمرینی مناسب برای بدنسازان

 شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هر چند وقت یکبار باید جلسات تمرین با وزنه انجام دهید. این سوال مشکلی است زیرا آن در واقع مربوط به تعداد زیادی از متغیرهای تمرینی است که باید مورد توجه قرار گیرند. به طور کلی وزنه تمرینان، بین 2 تا 4 بار در هفته تمرین می کنند.

چرا وزنه می زنیم و برای رسیدن به هدف تمرینی مان چه باید بکنیم؟

پیش تر در رابطه با اضافه بار در تمرینات با وزنه توضیحاتی را ارائه دادیم. اکنون می خواهیم به شکلی جزیی تر به شیوه های اعمال اضافه بار در وزنه تمرینی با اهداف خاص بپردازیم. اما پیش از هر چیز باید بدانیم که چرا وزنه میزنیم. اگر وارد یک باشگاه بدنسازی شوید افراد زیادی را در آنجا می بینید که مشغول انجام تمرینات مختلفی هستند. اما آیا همه ی آنها هدف مشابهی برای تمرینات خود دارند؟

لباس مناسب دو در تمام دماها

وقتی بیرون از منزل می دوید چه چیزی باید بپوشید؟ بله، در ماه های گرم تابستان، پاسخ اکثر ما برای این سوال کاملاً واضح است اما وقتی هوا رو به سردی می گذارد این مهم است که لباس مخصوص دویدن خود را درست انتخاب کنید. دماهای پایین تر البته کمتر مورد نیازند اما برای کامل بودن بحث آورده شده اند.